Sammanfattat

publicerat i Allmänt;

Den här helgen var så händelserik så jag har inte hunnit vara här inne någonting och hålla statusuppdateringarna öppna, hihi. Får sammanfatta dagen lite kort nu :)

Jag åkte på säsongens första träningsmatch idag för Erik. Dom spelade bra, det bjöds på riktigt härligt vårväder, men tyvärr så förlorade Järbo mot SIF (Eriks gamla lag som han spelade med förra säsongen).
Hann lagomt hem, plugga lite innan min mamma ringer och säger att hon kommer och hälsar på. Sagt och gjort, hela familjen kom på besök. Så himla mysigt att få främmande, jag tycker det är så himla mysigt :) Speciellt av nära och kära<3
När som åkte hem igen fortsatte jag mina studier innan jag var tvungen att åka och handla. När vi kom hem igen lagade Erik mat och jag har pluggat fram tills nu. Jisses! Ändå är jag inte färdig än, jädra evighetsgöra det där :)

Nu ska jag unna mig en god natts sömn och försöka samla energi till att fortsätta min lika starka studieinsats imorgon, haha. Sov gott på er<3

Kommentera inlägget här :