Magsjuk?

publicerat i Allmänt;

Hej på er!

Jag vet inte vad som hände på Kvällskvisten här. Jag kände att jag fick ont i magen, typ mensvärk och antog att det var pga. att jag bytt p-pillersort. Tänkte inte mer på det och Erik kom och hämtade mig efter jobbet. Jag hoppar in i bilen och känner hur ont jag får i magen, det verkligen hugger till!
Vi bestämmer oss för att plocka med oss mat hem så vi stannar vid en restaurang och ska beställa (sushi, muuums :)). När jag hoppar ur bilen då snurrar allt till och jag får så fruktansvärt ont i magen så jag vet inte var jag ska ta vägen! Skyndar mig in och tittar ut vad jag ska ha innan jag rusar till kundtoan. Hinner lagom sätta mig innan kalaset drar igång både i fram och i bak. Wohoo, så har man åkt på magsjuka tänkte jag, läckert!

När jag äntligen känner mig stark nog att ta mig hem så är jag kritvit i ansiktet och helt tom i kroppen. Åker hem, äter upp min mat och vilar ett tag sen är det full rulle igen, och jag får behålla allt jag ätit. Är det inte konstigt hur det bara kan slå om sådär pang tjong?! Det hela gick på 15 minuter från första värken tills att allt var i full gång, haha :) I efterhand kan man inte annat än skratta åt eländet, men just då kan jag säga att det var allt annat än kul.

God natt på er<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Oj vilkent ur att det inte var magsjuka och att det verkar ha blivit bättre gumman!

Energi är verkligen ngt du behöver eftersom du har så fullspäckade dagar!

Hur gör du för att hålla energin uppe?

Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tack för din omtanke Malin, och det känns så himla skönt att det inte var någon magsjuka som spökade här hemma med tanke på att Erik varit krasslig dagen innan :)



Allt som jag tar mig för och pysslar med om dagarna är saker som jag tycker är så himla roliga! Därför blir det lätt att jag tar på mig för mycket och att tiden inte riktigt räcker till. Jag minns knappt sist jag hade en hel helg utan någonting att göra, haha :) Men just eftersom jag gör saker som jag älskar så blir det lätt att få energin att räcka till. Sen har jag ju min älskling till kalender som får fungera som min extrahjärna, haha! Utan den hade jag inte klarat av att leva mitt liv :)



Kram på dig Malin, ha en fin dag<3

Kommentera inlägget här :