Konstigt!

publicerat i Allmänt;
God morgon på er!

Här är det krångel, krångel för fulla muggar. Min blogg var lite konstig igår. Upptäckte i morse att mitt inlägg som jag gjorde igår vid halv tre inte hade blivit publicerat förens i morse vid sex tiden! Undra om det är appen på telefonen som inte fungerar riktigt? Har ni också varit med om liknande så hör gärna av er och berättar vad det är för fel. Lilla tekniska jag förstår mig inte riktgt på sånt här, hihi :)

I varje fall så kan jag berätta att jag hade sån himla mysig kväll igår! Var först iväg på ett snabbt coore pass för att träna magen och ryggen. Sen firade ju som sagt Sandvik 150 år  som företag igår så dom bjöd på ett hejdlöst vackert fyrverkeri som hela familjen var iväg och upplevde.
Efter det ville Erik bjuda på lite kvällsfika. Sagt och gjort pös vi iväg till waynes på en fika och mumsade i oss en varsin bit morotskaka :) Så himla mysigt hade vi det! Vi satt där i en och en halv timme och bara småpratade lite. Det kan faktiskt vara skönt att göra det i en annan miljö ibland har jag märkt, man liksom lyssnar lite bättre då, hihi :)

Nej, nu måste jag sätta fart här! Ska bara jobba någon timme nu innan jag ska iväg på framtidsseminarium, så det är lika bra att ligga i!

Kram till er finisar<3


<3

Kommentera inlägget här :