Jag i ett nötskal

publicerat i Allmänt;
Hej på er!

Det känns lite bättre idag, som att man fått ordning på några bitar i livet som faktiskt är viktiga. Jag behövde bara lite sömn, återhämtning och inga måsten för en dag. Det var skönt! Däremot är jag fortfarande lika virrig som jag alltid varit. Varje dag tar man sin tandborste (vi har flera stycken så det ser ut som vi är en trebarns- familj i vår tandsmorst-mugg), ur tandborste- muggen, och så borstar man sina tänder. Varje dag och man bara tar tandbortsten utan bekymmer.
Idag när jag ska ta min tandborste så har jag ingen aning om vilken som är min? Jag tittar på alla olika färger på tandborstarna men kommer inte fram till vilken det är som är min! Allvarligt, hur kan man glömma något sådant som annars är en självklarhet? Jag har ju tagit samma tandborste i flera vecxkor utan att ens fundera. Äh, jag behöver vila lite tror jag, haha.


Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att hitta sin tandborste?

Kommentera inlägget här :