It's Friday, I'm in love!

publicerat i Allmänt;

                                                              "I don't care if Monday's blue

                                                            Tuesday's grey and Wednesday too

                                                              Thursday I don't care about you

                                                                  It's Friday i'm in love"


Exakt så känns det just nu! Äntligen är fredagen här, jag har visserligen massa möten inbokade, men när jag stämplar ut idag så är jag fri som en fågel, lovley! Jag vet att jag ikväll kommer parkera mig i soffan, äta god mat och mysa med Erik samt med en mumsig chipspåse i handen. Kan en fredag bli bättre? Jo i och för sig. Om jag somnar på soffan blir dag komplett, hihi :)

Hoppas ni har lika härliga helg-vibbar som mig! :)


All krälek <3

Kommentera inlägget här :