Gulp!

publicerat i Allmänt;
Gulp, vet alla vad det innebär?
För er som inte vet kan jag berätta att det är när man sväljer en stor klunk med saliv så det låter sådär högt ni vet. (Det brukar ofta hända i barnfilmer/tecknat på tv:n).

Så nu när alla vet vad det är kommer vi till själva momentet som är just "gulp". Jag rakade mig under armarna och på benen igår! (Alltså det var verkligen på tiden nu för usch så långt håret var, men samtidigt har jag inte vågat göra någonting under den tid som jag varit "sjuk" heller ifall det skulle slå tillbaka). Tankarna snurrar ju lite i huvudet nu. Kommer det slå tillbaka? Kommer ytterligare en böld? En till pencilinkur, orkar jag det? Kommer jag aldrig mer kunna raka mig nu för att jag är känslig?

Ja, frågorna är många och jag lär troligtvis inte få svar på dom heller men det löser sig väl förhoppningsvis, det är upp till bevis den här gången nu, hihi :)


<3

Kommentera inlägget här :