Generad tjej

publicerat i Allmänt;

Hej på er!

Nu är eftermiddagen igångrullad och det är inte långt kvar tills dagen är pase och vi får gå hem till kvällens trevligheter.

Jag kom på att jag glömt att berätta en så pinsam grej! Eller egentligen är den inte pinsam, men ni som följer min blogg vet att jag har svårt för att ta beröm osv. Såklart händer en sån sak mig igår, alltså att jag får beröm. Inte över vilken sak som helst heller, utan över att jag ser vältränad ut. Jag ska berätta hur det var:

Igår var jag iväg och körde ett kort coore- träningspass på 30 minuter, på Hälsocenter här i Sandviken där jag extrajobbar som spinninginstruktör. När jag tränat färdigt gick jag in för att hinna duscha innan vi skulle iväg och titta på fyrverkerierna. När jag väl håller på att klä av mig så kommer det fram en tjej mot mig och ursäktar sig lite för det hon har att säga, men hon vill ändå berätta det. Så kommer orden.

"Du har sån vältränad kropp. Du är idealet över hur man vill se ut när man tränat. Verkligen den perfekta kroppen"

Kan ni tänka er mitt ansiktsuttryck och den värmande glädjen som spred sig i kroppen? En helt fantastisk känsla, samtidigt som jag inte ville någonting hellre än att sjunka genom jorden och slippa få berömmet. Så söt tjej, tack för dom fina och värmande orden<3


<3



                           




Kommentera inlägget här :