Efterlängtade

publicerat i Allmänt;

Nu har jag kikat på dom sååå länge. Dom är helt klart vacker. Framförallt sköna också. Jag vet det eftersom jag testat dom. Provat dom, kikat på dom, känt, vänt och klämt. Dom var helt underbara! Dock är dom inte mina än, dom kommer inte bli det på ett tag heller. Jag trodde jag skulle kunna få dom på februarilönen (eftersom jag fick i julstrumpan att jag skulle få välja ut ett par skor som Erik sen skulle betala), men så kläckte Erik ur sig att han måste betala in 1500:- den här månaden för träningslägret som han ska på i mars. Då försvann drömmen igen. Drömmen om mina älsklingar. Men jag ger inte upp hoppet än.... Dom ska bli mina!

Ni hittar skorna om ni klickar på länken nedan:

http://www.scorett.se/woman/1022229

Dom finns även hos Scorett:s butiker och dom kostar 599:-.






Kram så länge<3

Kommentera inlägget här :