Cykeldäck

publicerat i Allmänt;

God morgon på er :)
Idag var det en sån här morgon då man kunde ha betalat bra för att få stanna kvar i sängen och sova. Usch vad trött jag var! Dock lär jag säga att det är för himla härligt att cykla till jobb och skola på morgonen för då vaknar man liksom till ordentligt ute i kylan :) Nu har ju papsen dessutom satt på mitt nya dubbdäck som jag fick i julklapp (jag vet, äntligen fick jag på det, hihi), så nu plöjer jag fram på cykeln med mitt nya cykeldäck, haha!
Det blir faktiskt tyngre att cykla men ack så säker man känner sig. Fästet blir mycket, mycket bättre! Så har ni inget dubbdäck på framhjulet, (räcker att ha ett där), och cyklar mycket på vintern så borde ni investera i ett vinterdäck för ni kommer inte ångra er, jag lovar :)

<3

Kommentera inlägget här :