Tankar

publicerat i Allmänt;

Att alltid vara den som lämnar och gör någonting mot min vilja känns inte längre lika lätt som det gjorde i början. Att bo ifrån varandra är jobbigt men det är inte det jobbigaste utan det som är jobbigt är att lämna. Lämna någon man egentligen vill tillbringa varje ledig sekund med, skratta, laga mat, tvätta och stryka eller kanske bara mysa i soffan med. Att skulden alltid ligger på mina axlar. Att det är jag som sviker. Som lämnar och sen tror att jag kan komma tillbaka när jag vill och känner för det. Det är jobbigt, men på något sätt ska vi klara av det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Skulle inte Erik flytta till Sundsvall?

Svar: Erik skulle från början flytta upp, men pga. arbetsbristen här i Sundsvall över vintern så måste vi avvakta till våren och sommaren. Dock ska jag själv flytta till min egen lägenhet om bara en månad :)
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Om du känner att det i framtiden kommer vara värt att lämna det som är ditt riktiga hem just nu så kommer det gå din väg Elin! Om du ger dig fan på att du ska klara av det och om du har siktet inställt på framtiden kommer det gå!
Om du tvekar över nuläget kanske du ska prioritera om? Men jag tror på dig Elin! Gör det som är rätt för dig och ingen annan. Puss pårä!

Svar: Tittar jag in i framtiden om 5-8 år så vet jag på ett ungefär vad jag kommer jobba med och det här är den rätta vägen för mig att gå. Men att lämna någon som betyder så mycket för en är inte så lätt. Det kan bero på att jag inte trivs just nu där jag bor, men jag flyttar snart till egen lägenhet och jag hoppas, hoppas, hoppas allt kommer att kännas bättre då!Tack för din omtanke<3
Elin Ivarsson

3:e kommentar, skriven , av Lilav:

<3 Kraaaaaaam!

Kommentera inlägget här :