Fredag och hemfärd

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Det är fredag och jag sitter på tåget- äntligen på väg hem! Men inte på jullov, inte än. Först ska jag hem i några dagar, spinna, gå på julgala och sen åka tillbaka och göra sista rycket innan det är dags att åka hem på lov, på riktigt! <3
 
Att jag är frukstansvärt skoltrött nu är inte av en slump, snarare ett faktum med tanke på mina pluggdagar i skolan. Kommer jag hem före klockan åtta en kväll, då är det ren lyx! Det känns konstant som jag håller på att bli sjuk, antagligen på grund av stressen. Att jag vill sova sju om kvällarna är inte heller speciellt konstigt, jag har saker upp över öronen att göra.
Men nu är det helg, jag ska ta det lugnt. Njuta. Snart är julen här <3
 
Skolavslutningen 2009

Kommentera inlägget här :