Ett tecken?

publicerat i Allmänt, Hemmet;
I min lägenhet i Sundsvall vantrivs jag väldigt mycket. Den är riktigt äcklig och lortig för jag har en rumskompis som inte bryr sig om att ta reda efter sig på de gemensamma utrymmerna. Som människa är jag väldigt känslig för om det ser äckligt ut, är någon konstig doft eller om det bara är allmänt ofräscht. Ordning är A och O om man delar lägenhet med någon annan.
Så fort jag rör mig i lägenheten får jag kväljningar. Igår var en sådan dag, då jag var tvungen att diska undan min disk i köket eftersom jag ska åka hem idag. Men så när jag står där i köket, tänker på vilken parfym jag ska önska mig i julklapp för att distrahera min hjärna och mitt luktsinne, så ser jag nått som både skrämmer mig men ändå glädjer mig.
I en av killarnas kastrull som han (självklart), inte tagit reda på, ser jag ett hjärtformat skum från min disk!
Hur jag ska tolka det vet jag inte. Men jag väljer att tolka det som att det bara kommer bli bättre nu, eller att jag ska "hålla ut" de sista dagrana innan jag flyttar den 25 Januari.
Nedräkningen har nu börjat med ett leende på läpparna :) 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Ååh, så gulligt! :) kramar till dig sötis <3

Svar: Kram gumman<3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :