Sista skiftet

publicerat i Allmänt;
God morgon!
Nu är sista skiftet för den här sommaren innanför Sandviks grindar gjorda. Känns skönt men ändå lite konstigt, för jag vet vad det hela innebär. Om mindre än en vecka flyttar jag till Sundsvall och jag kommer lämna Erik kvar i Sandviken. Mystisk känsla, men det är bäst för oss båda två.
 
Avslutet på Sandvik känns hursom bra, och jag var varmt välkommen tillbaka nästa sommar vilket känns oerhört skönt med tanke på att man då är beroende av pengar när man har pluggat på högskolan ett helt år. Att dom vill ha tillbaka just mig kan jag inte förstå, dessutom är jag ensam tjej på hela arbetsplatsen, men jag tar alla chanser jag får till ett jobb oavsett om det är bra/dåligt, tråkigt eller roligt.
Kram!
 
(Eftersom jag inte kommer åt bildarkivet just nu kan jag inte ladda upp någon bild, återkommer med sådana så fort blogg.se har fått ordning på hemsidan igen)

Kommentera inlägget här :