Premiärkväll

publicerat i Allmänt;
Första skoldagen är nu avklarad. Det gick bra, men uschamej jag ska ju faktiskt börja skolan igen! Tuff matte stod överst på schemat, och så blev det. Sex timmar med matematik första dagen var inte riktigt det jag räknat med, men så blev det. Och stressen steg något ytterligare när jag insåg att jag inte hade all kurslitteratur som jag behövde! Så på lunchen blev det en snabbis ner på biblan för att ordna upp det hela en aning. 
 
 
På kvällskvisten hade jag behövt göra massvis med saker. Men, hur ska man kunna det när det är världens premiärkväll på tv med två av kanske Sveriges bästa tvprogram? Både Robinson och Ensam mamma söker. Jag satt som klistrad genom båda serierna. Men nuså, nu väntar sängen för imorgon står klockans alram på 04:30, och då styrs skutan mot Faxander, Sandvik och huvudstaden.
Godnatt<3

Kommentera inlägget här :