Mitt nya hem

publicerat i Allmänt;

God morgon! Idag är vi uppe i God tid för att bege oss till Sundsvall. Hela familjen blir med och vi ska åka och hämta ut min lägenhetsnyckel! Så spännande, lite skräckblandad förtjusning på något sätt. Jag kan inte riktigt förstå att jag börjar om precis två veckor idag. Då har jag sovit min första natt, är på upprop och väntar på att min Mattekurs ska börja. Nej, vi tar en sak i taget så jag hinner njuta av sista tiden på hemmaplan. Vi hörs förhoppningsvis under dagen :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Lova att fortsätta uppdatera Elin !! Måste veta hur du har det :D Din blogg är jättekul att läsa så sluta inte ! PUSS

Svar: Jag kommer att fortsätta blogga nu när jag flyttar, och jag kommer dessutom börja glida in lite mer i träningsvärlden igen i mina inlägg :) Kul att den är uppskattad! Kramis
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av Ida:

PS: Hur blir det med Erik och hans jobb? Ds.

Svar: Erik kommer att bo kvar här i Sandviken och behålla vår lägenhet som vi har idag. Efter första året ska vi se hur allt känns, och då är han dessutom klar med sin lärlingsperiod och förhoppningsvis redo att testa sina vingar i Sundsvall :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :