Förrätt- spinning, efterrätt- fika med goa vänner

publicerat i Allmänt;
Efter att ha kört järnet på ett 45 minuters spinningpass är man inte så värst kaxig. Då vill man egentligen bara åka hem och lägga sig skönt i soffan och slappa till det. Men, flyttar man om bara några dagar så prioriterar man så mycket annat före sin egen hälsa!
Idag fick jag träffa några av mina gofisar för en sista träff innan vi skiljs åt. Det känns sådär tråkigt och konstigt som man aldrig riktitigt kunnat föreställa sig. Men jag vet att vi alla uppfyller våra drömmar så det här är inte mer än rätt. Även om jag önskar att vi alla alltid kunde vara på samma plats<3
 
Älskar er flickor!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lilav:

Älskar dig! Lycka till med allt nu gums! And you better keep updating ;) Annars får man ju ingen koll på dääääj hehe

Svar: Lycka till du med sötnos! Jag lovar, du borde börja blogga du med så jag får hänga med på din härla resai Göteborg med allt vad skola och träning innebär! Kram på dig<3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :