En grekisk middag

publicerat i Allmänt;
God morgon denna härliga fredag! Sitter med tekoppen i ena handen och skriver med den andra och njuter av att änltigen ha fått en sovmorgon efter gårdagens alla aktiviteter.
Igår kväll träffade jag nämligen några kära, gamla klasskamrater från gymnasiet över en härlig och god, grekisk middag. Härligt att ses och höra så alla mår bra, men även att få veta vad som har hänt dem under högskoleår och att flytta hemifrån- perioden med allt vad det nu innebär :) Uppskattas så och jag hade riktigt mysigt<3
 
Direkt från middagen åkte jag till Järbo för att kunna titta på Eriks sista fotbollsmatch innan jag flyttar. Det kändes lite konstigt på ett sätt, men eftersom jag inte är så intresserad av fotboll spelar det väl egentligen ingen större roll. Dessutom fick Erik inte ens spela så det gjorde saken ännu lindrigare, hihi :) Visst hade det varit kul om han fick spela, men det är sånt som händer!
 
Lilav, Hanna och Viktor på middagen igår. Tyvärr kunde inte David komma som egentligen också skulle varit med.
 
Nej nu är det lika bra att köra igång! Klockan 10 väntar ett bankbesök och sen klockan 12 ska jag möta en kär vän innan jag flyttar. Så nu styrs skutan ner mot stan. 
<3
 

Kommentera inlägget här :