Att se bilen åka, men man själv står kvar

publicerat i Allmänt;
Att se bilen åka, men man själv står kvar, precis som rubriken lyder, den känslan är så obeskrivlig. Hemsk, ledsam och gör ont i hjärtat. Att veta att du precis gjort personen som du älskar mest av allt i världen ledsen genom att gå din egen värld, ja det är fruktasvärt. Men genom allt det hemska rullar ända tankarna kring vår framtid, att vi fixar det här tillsammans och att vi gjort rätt val. Även om det är tufft just nu så blir det förhoppningsvis bättre. Men saknaden, den gör oerhört ont! Erik, du finns alltid i mitt huvud, i mtt hjärta föralltid genom mina tankar. Du är det finaste jag vet, jag vill inte ha någonting annat i hela världen än dig, jag hoppas du förstår för det är svårt att förklara<3
 
Mitt rum sett från dörren när man kommer in.
 
Med Eriks hjälp fick jag ett jättemysigt rum som jag kommer stortrivas i!
 
Sista bilden jag har att bjuda på, men nu har ni en liten uppfattning om hur jag bor.
 

Dags att sova, en skoldag väntar konstigt nog imorgon. Jag har inte fattat att allt händer nu. Precis just nu.
God natt<3
 
 

Kommentera inlägget här :