Att lämna någon man älskar

publicerat i Allmänt;

Idag var det oerhört jobbigt att åka till tågstationen. Jag visste att det var jag son skulle bli tvungen att ta steget och åka ifrån personen jag älskar mest i hela världen. Det var inte kul, och det sved i hjärtat. Det enda jag tänkte på tåget var "håll tårarna inne, håll tårarna inne". Pluggade i lite musik i öronen för att kunna tänka på annat men kände inte för att lyssna på glad musik heller, det blev så fel när man själv var ledsen. Så jag slog på Erik Linder på spotify, och med facit i hand så blev det inte lättare att hålla tillbaka tårarna. Att redan sakna någon så mycket fast det bara gått en kort, kort stund. Är inte fet fantastiskt? Lite konstigt sådär, men så fantastiskt att få känna den känslan- att älska någon<3

Kommentera inlägget här :