Sorg!

publicerat i Hemmet;

Phu, vi kan äntligen andas ut.
Lägenheten är nystädad, det riktigt glänser. SÅ SKÖNT!
Vi har bott på nästintill en soptipp dom senaste veckorna så det här var verkligen någonting vi behövde göra.
Därför ska vi nu fira med grönsaksdipp att vi fick så fint och hade sånt bra teamwork :)
Dock sörjer vi samtidigt som jag har kris!!
 Idag tog min älskade super10 slut! Jag vet inte hur jag ska klara av att tvätta utan det...
Mamsen får kanske rycka in med lite påfyllning, haha.

Och Emelie, tro inte att jag skippade träningen för att jag har städat. Jag har faktiskt hunnit med ett pass med Core hemma så jag har gjort mitt för idag :)
Nu ska vi mysa med dippen,
kram på er<3

Det finns inget bättre medel som får bort fläckar, har du inte testat- Gör det!

Kommentera inlägget här :