Slutspel

publicerat i Träning;

Har pumpat idag, en timme. Så har jag haft barndans, så härligt! Blev dock ingen licensfilmning idag då filmkameran har fått ben och sprungit sin väg, så jag får ta det nästa vecka i stället- då är det sista gången!
Dom här 10 fantastiska veckorna med Funkyn har bara sprungit iväg, så kul och så lärorikt :)
Taggar Showen den 27:e!

Nu sitter jag och käkar pannkaka. I med gotta i kroppen efter hård träning! Väntar på Brynäs tredje slutspelsmatch. Hejaheja! Erik är iväg på fotbollsmatch så jag får väl sitta och skrika själv här i eftermiddag.
Får väl erkänna att jag kommer blanda tittandet med lite bloggläsande, för sååå intersserad är jag väl inte, hihi:)
Kram<3


Självklart måste jag kolla nu när det går så bra för Gävle och Brynäs IF!

Kommentera inlägget här :