Pinsamma ketchup!

publicerat i Allmänt;

Åh herre gud!
Varför ska jag vara en sådan expert på att skämma ut mig själv?
Jag och min vän Maria, vi lyckas alltid med så oförargliga, pinsamma saker!

Skulle luncha med just Maria idag.
Jag hade maten från middagen igår i matlådan, dvs. potatismos och ugnsstekt falukorv.
Till det vill man ju ha ketchup, såklart!
Så, jag hade tagit med mig min ketchupflaska till jobbet och skulle hälla i ketchupen i matlådan innan jag gick till matsalen för att äta.
Då är det bara så att såklart ska ketchupflaskan ge ifrån sig ett sådant där lagomt "Jag.Försöker.Dölja.Att.Jag.Fiser- Pruttljud".
Jag delar rum med min chef, men vi har en halvvägg emellan oss så vi ser inte varandra.
När jag går ut genom dörren så tittar jag på honom och han tittar på skärmen och flinar stort.
Undra vad han tror?
Pinsamma liv!


 

Kommentera inlägget här :