Mår prima!

publicerat i Allmänt;

Inte för att vara en klagomaja (hihi, förlåt Maja), men är det inte det ena så är det absolut det andra!
I någgra dagar har jag haft sådär ont på ögonlocket, ni vet som att det ska komma en vagel.
Men, så har det inte kommit någon så jag har tänkt att det inte är någon fara.
Gissa vad.
I morse när jag vaknade så var högra ögonlocket rött, det gjorde ont att blinka, blunda eller titta.
Den var på plats och gjorde svinont, rättare sagt gör fortfarande svinont!
Inte blev det bättre heller när jag cyklade till jobbet och fick motvind i ögonen.
Ser fram emot att cykla hem, och sedan ta mig till Hälsocenter för lite träning.
Visst är livet härligt! :)


Tydligen så vet inte så många vad en vagel är. Därför slänger jag in en bra, pedagogisk bild (lite överdriven) som visar hur en vagel kan se ut.

Kommentera inlägget här :