LCHF- metoden

publicerat i Träning;

Klockan är tio, jag är jättetrött i både kropp och ögon. Jag känner mig nästan sjuk, så trött är jag!
Var iväg på 1,5 timme träning på eftermiddagen. Musklerna värker så härligt nu :) Får se hur det känns imorgon inför bodypumpen, ska lura med mig Erik hade jag tänkt.
På tal om träning så skulle jag faktiskt vilja lära mig att äta rätt också för att snabbare uppnå resultat. Jag tror inte direkt på någon vidare succé genom dieten jag äter idag, haha.
Men för att komma till poängen så tittade jag även den här veckan på "Älskling du har blivit en tjockis", och där förespråkar man LCHF- metoden ( hette den så nu igen?), och jag Blir så sugen på att bara testa den samtidigt som jag tvekar lite. Vad tror ni, borde jag kasta mig in eller avstå, det är frågan.

Kommentera inlägget här :