4½ år tillsammans

publicerat i Hemmet;

Det roliga med att flytta hemifrån det är faktiskt att se hur Erik handlar.
Som idag när vi var och veckohandlade så springer Erik åt ett håll och jag åt ett annat.
När vi väl är på samma plats så blir det alltid konkurans om vad vi ska köpa.
Vi skulle köpa 2 gula lökar för det var allt vi behövde. Då går jag såklart och plockar två lökar i en plastpåse.
Men eftersom Erik var med så hittar han 5 kilo lök för 5:- (det var kampanj på Willys), och det tyckte jag var onödigt att köpa eftersom vi bara behöver två, ynka lökar.
Men, jag blev nedröstad (såklart), och med hem har vi 5 kilo lök som vi inte har någonstans att förvara.
Smart va?
I alla fall om man frågar Erik, haha!


Min fina sambo, som jag faktiskt varit tillsammans med i 4½ år, just idag <3

Kommentera inlägget här :