3 timmar hockey senare

publicerat i Träning;

Tre timmar av säkert superspännande hockeyfinal är över. Jag vet inte om den var spännande eftersom jag somnade på soffan redan efter första perioden, suck. Vaknade med ett ryck när jag hörde att Brynäs vann även andra finalmatchen, grymt! :)

Skyller min trötthet på dagens träning. Blev ett BodyPump pass på en timme idag. La på lite vikter på överkropp, tog bort lite vikter på underkroppen just för att inte trötta ut den allt för mycket inför springningen som jag ska genomföra imorgon på min lediga dag. (Närmare två mil kommer det bli, men mer om det i morgon, hihi). Märks att jag börjar få lite muskler nu, speciellt när händerna börjar få valkar/ blå såriga för att stången är så tung. Det är väl ett bra tecken, right? :)
Nog om mina såriga händer, här ska det fortsätta att sovas! Kram<3

Kommentera inlägget här :