Stress

publicerat i Allmänt;
Jag orkar ingenting, känner att jag har massor att göra, men jag vet inte vad jag har att göra, så därför har jag ingenting att ta tag i heller.. Jag vet inte varför jag känner som jag gör, men oavsett varför, så är det verkligen jobbigt..
Bara för att jag skrev sådär nyss så kom jag på massa saker som skulle behöva göras:
* Julstäda vardagsrummet
* Julstäda köket
* Julstäda toaletten + hallen
* Träna på spinningprogrammet tills imorgon
* Påbörja mitt arbete på nästa inlämninsguppgift i logistiken
* Baka rågsiktsbröd och lussebullar till söndag
* Stryka
osv. osv.

Men vad ska jag göra idag då? Jag ska antagligen öva på spinningen (eftersom jag MÅSTE), sen måste jag laga middag och sen ska jag åka till mormor och sticka. Så, som vi ser blir min evighetslista kvar, och jag känner mig fortfarande jättestressad trots att jag trodde jag skulle lugna mig en aning om jag fick skriva av mig. Tyvär hade jag fel, så nu måste jag sätta fart!

Kommentera inlägget här :