Städning till tusen

publicerat i Allmänt;
Äntligen var det dags att få gå och sova! Det är verkligen det bästa jag vet. Men det sjuka är att jag längtar efter det igen så fort jag vaknat på morgonen. Helmysko, jag vet, men det är ju så mysigt och skönt under täcket :)
Från att jag kom hem idag har jag adventsstädat sovrummet och satt upp dom nyinskaffade julgardinerna (som för övrigt var lättstrukna vilket var ett STORT plus i kanten), samt att jag lagt på dom egenbroderade juldukarna med små nissar på, på sängbordet. Det blev så mysigt här inne i sovrummet! Näst på tur på inköpslistan blir juliga sängkläder så att vårat sovrum kan få en ännu högre mysfaktor :) nej, nu ska jag passa på att njuta av dagens hårda arbete genom att ge mig själv en god natts sömn. Vill ni se hur rummet blev efter dagens städning så håll utkik imån. God natt sötisar<3

Kommentera inlägget här :