Spadag

publicerat i Allmänt;
Så var dagen över och jag ligger och myser med världens finaste sambo i soffan<3 vi två har haft en helt fantastisk dag idag med först en frukost på fiket nere i centrum och sen fortsatte den med en heldag på spa i högbo vilket var så himlans mysigt! <3 skönast av allt var den 50 minuter långa helkropps massagen :) vi toppade dagen med trerättersmiddag ute- muuums! Det var länge sen Erik och jag hade det såhär mysigt tillsammans så jag tycker verkligen vi två var värda det. Dels för att jag har namnsdag idag (Elisabeth), hihi, men också för att min älskling och jag faktiskt har varit förlovade ett helt år imorgon! <3 så ofattbart! Tiden har sprungit iväg och jag är lyckligare än någonsin. Nu ska jag fortsätta mysa med min finis innan vi ska matta oss :)
Ha en mysig lördagskväll <3

Kommentera inlägget här :