Mitt i veckan

publicerat i Allmänt;
Vaknade väldigt utvilad i morse eftersom jag och Erik gick och la oss så tidigt igår. Det är så himla skönt att vakna upp och känna sig pigg och slippa kampen mot väckarklockan. Dessutom känner jag mig mycket piggare från förkylningen idag så det kanske lönade sig att vila ut kroppen ordentligt?. Dock blir det ingen träning för mig ikväll heller eftersom jag bör vila ut mig rejält till mitt spinningpass imorgon som jag ska leda. Är så nervös över det!

Väntar med spänning till eftermiddagen eftersom vi får bilen som vi har köpt idag :) Ska bli så skönt att få en bil som man vet att fungerar så man slipper oroa sig att man ska bli stillastående någonstans längs vägen varje gång man är ute och åker. Kommer bild ikväll :)

Kram <3

Kommentera inlägget här :