Läggdags

publicerat i Allmänt;
Så. Då var det dags för sista gången idag då, att knåpa ihop några avslutande meningar innan det är dags att släcka dom små blå. Har märkt att det är rätt stressigt faktiskt att ha flyttat hemifrån, och man får prioritera bort saker i sitt liv som tidigare har varit så självklar för mig. Lite jobbigt är det faktiskt, för det är alltid något/någon som blir drabbad av mitt beslut. Som idag till exempel: slutade jobbet 16:10 och då cyklade jag hem. Var hemma 16:45 och tog då ett mellanmål för att orka med träningen som skulle börja 18:00. Skyndade mig att sätta på en tvättmaskin, och rensade torklinan från torr tvätt innan jag skyndade mig att byta om och åkte till träningen. 19:30 var set roliga över, satte mig i bilen och åkte hem och tog tag i matlagningen, hängde den färdiga tvätten, käkade och sen hoppade jag in i en vaaarm dusch som jag tyckte jag var väldans förtjänt av. Till råga på allt ställde jag mig och tog tag i diskberget som blivit efter helgen och nu ska jag göra min spinningläxa som jag har tills torsdag. Vad blir lidande istället då? Jo både sambon och logistikkursen blir lidande, så jag får helt enkelt ta igen sen förlorade tiden med dom..... Senare när jag har tid :) nu blev inlägget aningen längre än vad jag från början tänkt mig, meeeen, det kan väl vara trevligt en gång det med, hihi. Sov sött på er<3

Kommentera inlägget här :