Kär och galen!

publicerat i Allmänt;
Idag på eftermiddagen när jag kom hem från jobbet så blev jag så himla arg och besviken på samma gång! Det luktade cigarettrök i hela lägenheten och vi visste inte varifrån det kom. Så det tog ett tag innan jag med min detektivnäsa hade identifierat varifrån lukten kom. Tillslut hittade jag ett utsug därifrån röklukten kom. Jag började leta efter nummer till hyresvärden men insåg ganska snart att det inte skulle vara någon ide att ringa förens imorgon bitti så, så får det bli.
Busade med Erik idag i köket. Höll på ganska länge tills vi märkte att en gubbe med gåstavar stannat utanför vår balkong och tittar in på oss. Hahaha det var så pinsamt! Så det hela slutade med att Erik lyfte upp mig och sprang in med mig i sovrummet. Där tog vi skydd tills gubben gått sin väg.
Eftersom jag varit vaken till närmare halv tolv två nätter på raken nu så är det kanske inte så konstigt att jag är trött nu klockan åtta. Därför är det dags för mig att krypa till kojs.
Dröm sött alla fina människor<3

Kommentera inlägget här :