Julstäda köket

publicerat i Allmänt;
Äntligen får jag andas ut för idag, phuu! Det har i princip varit full rulle sen jag vaknade i morse. Jag började dagen med en timme spinning innan jag åkte till jobbet. Jag gjorde min arbetsdag, sa hej till Erik och han åkte i samma stund som vi precis träffades eftersom han skulle iväg och hjälpa Sarbast.  Då satte jag igång med vårat gigantiska (alltså jag lovar er, det är enormt!), diskberg. När diskstället var fullt (hade bara diskat cirka en tredjedel!), så satte jag igång att julstäda köket. När jag fick upp gardinerna så blev det så humlans mysigt :) som ni märker hann jag inte göra någon middag, så set fick bli som det blev med mackor i stället. Laddar mentalt för min sushilunch imorgon då eftersom jag inte heller har någon matlåda :)
Har precis, precis krupit ner ensam i sängen eftersom Erik inte kommit hem än. Ska ta itu med stickningen så vantarna blir färdig i god tid och kan slås in i ett paket :) dröm sött allihopa<3

Kommentera inlägget här :