Julklappstips!

publicerat i Allmänt;
Gissa vad som hände nu när jag cyklade ner på stan på lunchen för att inhandla allt material som behövs för min påhittiga julklapp, JO det snöade! Jag trodde inte det var sant först när jag såg att min jacka blev lite, lite vit. Men, såklart varade det inte länge utan snöet övergick ganska snabbt till regn.

I alla fall så var jag ner på stan och köpte stickor och lovikka-garn. Alltså den perfekta julklappen! Tänk vad roligt att få ett par hemmastickade lovviavantar som dessutom är jättevarma. Och det bästa är att det inte bara är en fin present att ge bort, det är ju värsta roliga och mysiga julpysslet på köpet :) Tänk att krypa upp i soffan en kall vinterkväll innan jul med julpynt i lägenheten, värmeljus tända, julskivan är påslagen och du själv har krupit in under filten med glöggmuggen på bordet och så stickar du en julklapp som du vet att kommer bli oerhört omtyckt. Åh vad jag längtar tills jag får sätta igång med stickningen<3

Kommentera inlägget här :