Inventering

publicerat i Allmänt;
Hej på er finisar! Har varit en proppfull dag idag med massvis med saker att göra! Började med en heldag på högskolan för att fortsätta med logistikkursen som jag läser på distans. När dagen på högskolan var över åkte jag genast till min favvo matbutik här i stan för att inventera varor. Eftersom jag är en person som är arbetsnarkoman så kommer ni märka ganska tydligt hur jag far & flänger och är med på allt.
Såklart krånglade det även till sig för mig idag. Nämnde tidigare att jag har sånt flyt med att lyckas få många av jobben som jag söker. Men, det har sina nackdelar det med. Som idag till exempel. Var inne på högskolan, fick erbjudande om att vara med och lära mig en koreografi till söndag, tackade nej då det skulle bli stressigt men bad om att få ta den imorgon i stället. Då det gick att ordna tog jag extrajobbet i butiken och tyckte det hela var för bra för att vara sant när jag faktiskt fick ihop det. Vad tror bi händer? Idag ringer dom från mitt extrajobb och undrar om jag kan rycka in som spinninginstruktör MEN tvingas säga nej till mitt första, seriösa extraknyck som instruktör då jag lovat matbutiken. Kändes så hemskt och har haft ont i magen hela dagen. Jag hoppas dom är förstående...
Erik står och lagar vår middag nu ( jag vet att det är sent!!!), men så blir det när han prioriterar tv:n före maten och när bruttan inte finns hemma och kan tjata. Kan bara säga en sak: skyll dig själv! :)

Kommentera inlägget här :