Gå, Cykla eller ta bilen?

publicerat i Allmänt;
God morgon på er denna kalla måndagsmorgon. I morse var det stora problem att ta sig till skolan. Jag tänkte ge cykeln en chans, men jag insåg ganska snabbt att jag borde ha lämnat den hemma och antingen bara gått eller tagit bilen. I stället fick jag släpa (dra) cykeln hela vägen till jobbet. I vanliga fall brukar det ta ungefär 15-20 minuter för mig att cykla, men idag tog det 50 minuter för mig att ta mig till jobbet. Helt otroligt! Men, jag ska absolut inte klaga eftersom jag äntligen fått min efterlängtade snö (även om det bara ligger 1mm på backen så räknas det), hihi. Ha en fin dag!

                                  

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Var med och tävla om en earcuff på min blogg! :)

Den är jätte snygg och jag tror den skulle passa dig. :)



Lycka till! <3

Kommentera inlägget här :