Förlovad 1 år <3

publicerat i Allmänt;

Såhär på kvällkvisten ligger jag helt utslagen i soffan med gylfen i byxorna uppknäppt. Så skönt att bara mysa omkring i lägenheten och bara göra det man själv känner för. Har ju faktiskt varit en ganska händelsefull dag idag med två kalas samt att vi har hälsat på min fina mormor och morfar en stund på eftermiddagen mellan de båda kalasen<3. Erik har redan hunnit krypa till kojs också och det säger ganska tydligt att vi är utslagna efter dagen då han i vanliga fall är en extrem nattmänniska. Jag ska snart krypa ner i sängen jag med och mysa med min fina sambo som jag idag har varit förlovad med i ett helt underbart år <3 Är så fantastiskt att vår kärlek har varit så stark i fyra år nu. Jag älskar honom mer än allt på jorden och jag hoppas sååå att vi kommer få en fin framtid ihop <3 Speciellt när längtan om ett barn är så stor för oss båda.

Tänkte bjuda på en bild från vårat supermysiga sovrum. Erik har gjort det så mysigt med belysning runt sängramen och jag tänkte att det kanske kan ge insipration till andra som också flyttat hemifrån och vill "pimpa" upp lite enkelt bara med någon detalj som inte är allt för dyr. Jag tycker att det här lilla ökade mysfaktorn rejält och det kostade bara lite belysning för 99:- plus lite tejp. Kram på er <3

Kommentera inlägget här :