Extrajobb

publicerat i Allmänt;
God eftermiddag.
Jag kan inte förstå hur jag kan ha sånt flyt faktiskt. Jag söker rätt så mycket extrajobb och sådär och jag lyckas få det mesta. Inte nog med att jag får allt, det ska ju alltid köra ihop sig för mig också så allting ska hända samma dag. Men av någon konstig anledning råkar jag alltid reda ut det också utan att behöva anstränga mig sådär extra mycket. Det är faktiskt ganska skönt. Liksom att pengarna bara rullar in, jag är populär och jag vet att folk vill ta del av mig. Det är fantastikst och jag hoppas min tur håller i sig. För, ärligt känns det som att det hela orde slå tillbaka snart?

Extrajobb jag sökt och lyckats få:
Reklamutdelare
Träningsinstruktör
Kassabiträde
Skolfröken/fritidsledare

Sen har jag även mitt ordinarie arbete på 50% samt högskolestudier på 50%. Hur jag får tiden att räcka? Ja, det är ett evigt pysslande, men det går om man vill.

Kommentera inlägget här :