1:a advent

publicerat i Allmänt;
God morgon såhär i juletid. Nu var det länge sedan jag skrev men jag och Erik har haft så mycket för oss dom senaste dagarna. För att dra det hela lite snabbt så kan jag berätta att i fredags var vi hemma och baka rågsiktsbröd nu till julen. Igår var vi först till en butik i Uppsala med fantastisk inredning, sen var vi runt på lite butiker i Gästrikland och köpte julpynt. Sen var vi hem till mormor en sväng, hjälpte dom med adventsgranen och jag fick hjälp med min stickning (som för övrigt går väldigt bra, har hunnit ganska långt). Sen började gårdagen lida mot sitt slut och då var vi på pappas spelning med JUST IN CASE. Bilder kommer inom kort! Dom var grym och det var ett trevligt avslut på lördagskvällen :)
Nej, nu ska jag och Erik hoppa ur sängen och gå upp och äta adventsfrukost :) julkramar från oss<3

Kommentera inlägget här :