Vanlig onsdag

publicerat i Allmänt;

God förmiddag :) då var man tillbaka i vardagen igen. Jag är förvisso ledig, men Erik är på jobbet idag så det blir lite ensamt faktiskt. Men på ett sätt är det ändå lite skönt.. För, igår bråkade vi lite om hussysslor, vem som göt vad/mest osv, och det tar på krafterna :/ egentligen förstår inte Erik hur bra han har fått det när han flyttat ihop med en tjej direkt, han slipper liksom ta massa ansvar som han borde ta automatiskt, men det gör han inte. Och det värsta av allt är att han inte ser allt som jag gör hemma. Jag skulle kanske ha följt mammas råd och låtit Erik flytta själv ett halvår/ år först och sen skulle jag flytta in efter så att han skulle lära sig och inse hur mycket det innebär att flytta hemifrån. Men, det är ju alltid lätt att vara efterklok, haha.

Nej nu ska jag iväg och handla mat och sen stryka och diska när jag kommer hem :)

Kommentera inlägget här :