Tidig helg

publicerat i Allmänt;
God dag på er! Här i stugan är det redan helg för mig då jag är ledig idag. Passar på att ta dagen till mysig julstädning med julmusiken på absolut högsta volym, hihi :)
Kan dela med mig av sambolivet, alltså hur det är att flytta ihop med sin pojkvän på en gång när man flyttar hemifrån. I går kväll åt vi inte middag tillsammans eftersom jag var iväg på Kvällskvisten och simmade. Jag bad Erik duka av och lägga på duken igen när dom ätit (utan att ha förhoppningen om att det blir gjort då han har minne som en guldfisk). När jag kom hem låg duken på bordet och jag blev så förvånad att han kom ihåg de! Men, i morse när jag dammsög lägenheten tyckte jag duken såg så konstig ut på närmare håll så jag tittade ännu lite närmare. Då ser jag att han lagt duken upp och ned, haha. Så man kan inte få allt här i världen. Det var ju stort nog att han kom ihåg duken trots allt.
Nej nu måste jag fortsätta med städningen. Mysig fredag <3

Kommentera inlägget här :