Sista fredagen 2011

publicerat i Allmänt;

Ikväll fick det bli ett sent inlägg. Jag tänkte att jag måste passa på så länge tiden finns kvar för det är trots allt sista fredagen 2011. Känns lite speciellt och lite sorgligt. Det hände så mycket för mig under det här året. Jag var på en fantastisk tjejresa i Paris, tog studenten och flyttade hemifrån för att nämna några saker.
Jag är faktiskt lyckligt lottad som fått sån fin uppväxt och chansen att uppleva så mycket saker, främst det jag själv vill. Det är så oerhört betydelsefullt och jag uppskattar all stöttning och den hjälp jag får från alla människor runt omkring mig, inte minst min fina familj<3

Jag hoppas 2012 blir lika fantastiskt som set här året. Ska klura ut ett bra löfte, har faktiskt ett på G, ska bara bestämma mig ordentligt, hihi. Godnatt<4

Kommentera inlägget här :