Porslins målning och Bowling

publicerat i Allmänt;

Hej på er sötnosar :) idag har det varit klent skriver av mig får jag erkänna. Har varit lite småklen hela dagen faktiskt, en GRYM träningsvärk har nämligen slagit till, haha.

Idag har jag myst hemma hos min farmor och farfar hela dagen och ägnat mig åt lite porslinsmålning :) mycket kul tidsfördriv men väldigt svårt. Det kräver visst tålamod om man säger så.
Sen blev det ju lite Tour De Ski på eftermiddagen och jag är rätt nöjd med den svenska insatsen idag.
Såhär på Kvällskvisten blev det lite bowling med min fina familj och det var jättekul :) Vi avslutade det hela med lite pizzamys så helt klart en 10- poängskväll! <3

Just nu ska jag och Erik bara mysa i soffan och njuta av att Erik är ledig imorgon :) Ska bli så skönt!
Sköt om er<3

Kommentera inlägget här :