Kvällspyssel

publicerat i Allmänt;

Hej på er. Blev lite segt med inlägg idag. Försökte mig på ett under lunchen men ser nu att det inte publicerats konstigt nog. Får försöka imorgon igen får se om jag lyckas bättre då :)

Idag har Erik och jag varit och snaggat oss. Mycket på Erik, lite på mig. Höll på bli kortklippt för mig idag! Tänkte klippa mig som September ni vet! Vilken förändring. Tog inte mod till mig idag, men i mars så smäller det. Då är tid för klippning och färgning bokad så det är lika bra att börja ladda mentalt, haha.

På Kvällskvisten har faktiskt vi småpysslat lite här hemma. Har gjort små julklappar till mina arbetskamrater. Inget stort, men mer symboliskt för att dom tar så bra hand om mig mina fina arbetskamrater<3 och inte minst min underbara pojkvän som hjälpt mig under kvällen<3

Kommentera inlägget här :