Juldagen

publicerat i Allmänt;

God kväll på er :) nu är vi påväg hem från en fantastisk juldag hos farmor och farfar med god julmat och fantastiskt sällskap<3

Fick under kvällen höra några fina ord från min kära farfar om Erik där han berömde honom så fantastiskt fin <3 jag blev så glad av att höra hans ord då han bland annat sa att jag hade skaffat sån "fin och trevlig pojkvän" och "att jag skulle hålla hårt i honom", min kära sambo<3

Vi stannade precis och skulle tanka bilen påvägen hem men fick inte upp tanklocket konstigt nog. Då är det såklart nå busungar som har varit där och pillat på vår bil. Man blir så besviken även om det här inte var nån stor grej. Vad finns det för glädje i att förstöra för andra? Jag förstår verkligen inte. Erik skulle titta på det i morgon så jag hoppas det inte är någonting allvarligt som kostar allt för mycket att ordna till.

Nu ska vi krypa under täcket här och få vår skönhetssömn :) God fortsättning på er<3

Kommentera inlägget här :