Bara 4 dagar kvar

publicerat i Allmänt;
God morgon på er.

Vilken härlig vinterdag det är idag igen med småsnöande och vintervitt överallt. Såhär ska det se ut på vintern, så som det ser ut nu. Det är mumma för mina ögon. Julöverraskningen blev succé hos mina jobbarkompisar. Eftersom jag fick en kram av alla så tror jag dom blev glad. Dom tyckte dessutom att det var extra roligt att jag gjort korgarna själv, så det var ju kul :) Är sista dagen på jobbet idag innan jul så det ska bli skönt med lite julledigt ett tag och ladda batterierna. Visserligen har jag ett projektarbete som löper samtidigt som julledigheten men man kan åtminstone lägga upp arbetet som man vill då. Sen har jag en sista inlämningsuppgift som ska in imorgon så den måste jag lägga på ett kol med, usch och fy :(

Ha en fin dag så ses vi säkert någonting mer senare<3

                                 

Kommentera inlägget här :