Vilse i träningsskogen

publicerat i Allmänt, Träning;
Klockan är elva på kvällen och jag har landat i sängen. Min nya IKEA- säng, bästa inköpet jag har gjort på flera år! Himmelskt skön :) Har dansat SH'BAM på Må Bättre idag och det gick inte alls bra. Har tappat mitt självförtroende som instruktör, fattar inte hur det hände eller varför? Har bara känt att jag inte kan leverera på den nivån jag borde. Jag är inte tillräckligt bra för att få leda ett LesMills- koncept. Det gör bara bra instruktörer, inte någon som mig. Jag hoppas hitta tillbaka snart, jag tycker ju ändå det är himla kul!
Syrran piggade upp mig ordentligt när jag kom hem. Fint på mitt sängbord hade hon ställt en överraskning. Nybakade muffins och ett ihoppysslat påskkort. Min syrra, hon kan hon <3


Kommentera inlägget här :