Världens längsta skärtorsdag

publicerat i Allmänt;
Halv tio på kvällen. Bara. Känns som att det är mitt i natten. Idag har det verkligen varit världens längsta dag! Försökte plugga på förmiddagen men det blev mest massa facebook- häng. På eftermiddagen hade jag passet mellan 15-20 på gymmet och där stod tiden stilla! Lite folk som tränar under påskhelgen och mycket undanjobbat sedan tidigare så det var bara att sitta av tiden. Träna inför sommarjobbet i sommar- typ... 
I och för sig har dagen inte bara varit långtråkig och dötrist som det låter som :) Jag har faktiskt lyckats spana in en liten hunk på gymmet, jajamensan! Värt varenda sekund av jobb när han är där och svettas, haha. Att jobba på gym har sina fördelar, så om det är något ställe jag ska lyckas hitta min prins på så vore det väl där?!
 Nej, dags att sova nu och drömma lite. Kanske planera hur steg 2 ska gå till i mitt drömprins- letande? Påskpussar!


Kommentera inlägget här :