Vänner som känner en för bra

publicerat i Allmänt;
Har bara dom två senaste dagarna blivit väldigt påmind av mina närmsta vänner om att det finns annat än jobb i livet. Vänner som vet hur allt funkar under den dolda fasaden. Vänner som ser all stress fast jag bara visar positiv anda utåt till dom som inte känner mig tillräckligt bra. Tack och lov för att just dom här människorna finns, att dom ställer upp och att dom tar en ner på jorden igen. Att dom vill vara mina vänner. Åtminstone några sekunder, det är typ det jag hinner med. 
Fick mig en snabb träff med Kewa idag på tåget. Hon hörde av sig och frågade vilket tåg jag åker hem på bara för att kunna ses. Hon fattar att annars blir det bara tomt prat om att "vi måste ses snart". Sagt och gjort, vi sågs 40 minuter på tåget. 40 minuter som betyder mer än flera timmar med någon annan <3


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kewa:

aww gofis :) Hur kul som hällst att ses även fast det var en kort stund <3

Svar: All tid räknas <3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :