Tapet- check!

publicerat i Allmänt, Hemmet, Träning;
Hej vänner! Har varit full rulle från uppvaknande idag. Först spinning och barndans på Må Bättre, sedan tapetsering och sist så har jag också hunnit hjälpa syrran att plocka ut skit från hennes rum. Hann kika en sväng på gladiatorerna också innan det är dags att sova nu. Imorgon ska golvlister, en taklist och fönsterfoder på plats, sen är rummet klart! :) Hoppas hinna med en sväng till IKEA också så jag kan köpa en säng och sängbord till nya rummet. Längtar så till att slippa sova på soffan! Men visst blev det bra? Är fruktansvärt nöjd över budgettapeten! Resultatet blev bättre än jag någonsin vågat tro :) Nu sova, sista rycket i morgon! 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

hihihoho, besnik som var med igår på gladiatorerna kommer från falköping. ganska awesome ^^

fint rummet blev :)

Svar: Jaså! Där ser man :)

Tack, jag är jättenöjd! Mest glad över att ha ett eget krypin faktiskt ;)
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av Kewa:

Åh var det den tapeten, den är JU SUPER SNYGG !!! :D Den vill jag också ha nånstans, synd att man bor i lägenhet :/ :)

Svar: Jag tycker också om den jättemycket! :)
Det är det som är lite småtråkigt med att bo i en lägenhet, men snart så är det dags att sätta fingrarna i nått större :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :